Christensite

Nieuwe Uitdaging!

Print Friendly, PDF & Email
Voorstelblog

 

Mijn naam is Bjorn Lohof, 18 jaar oud (geboren op 30 sep 1999). Ik heb de eer vanaf nu om blogs te schrijven op deze site! Hoe kan ik beter beginnen dan mezelf voor te stellen en uit te leggen waarom ik wil gaan bloggen. Ik stel me aan jullie voor!

Zo als ik al zei mijn naam is Bjorn. Ik woon in Oost-Groningen, het gebied waar je op elk moment van de dag met het woord ‘Moi’ elkaar kan begroeten. Misschien denk je dat ik wat aan de jonge kant ben om blogs te gaan schrijven. Dat kan ik begrijpen, ik ben heel leergierig om steeds meer van Gods zijn wil te leren. Daarom lees ik veel Bijbel en christelijk gerelateerde boeken. Denk aan biografieën, geloofsverdieping, Bijbelstudies en romans. Dat maakt lezen ook direct een van mij hobby’s, verder zijn muziek luisteren, God Zijn schepsels en natuur bekijken en films/series kijken mijn hobby’s. Voor mijn studie doe ik de mbo 4 opleiding: Manager Transport & Logistiek in Groningen waar ik mij momenteel in het tweede leerjaar bevind van de 4.

 

Waarom bloggen?

 

Ik heb hiervoor nog nooit een blog geschreven, dit is mijn eerste. De reden dat ik wil beginnen met bloggen is dat ik mijn mijn denken/gebeurtenissen met mensen wil delen. Zodat mensen zich vermaken, er iets van leren of dat ze er iets aan hebben. Ik ben van plan om kleine overdenkingen, Bijbelstudies en gebeurtenissen te bloggen. Wat er in mijn hoofd rond speelt verwerk ik vaak op papier, vanaf nu wil ik dat graag via een blog gaan doen.

 

Wie is God voor mij?

 

Ik ben gelovig opgevoed door mijn ouders. Van jongs af aan ga ik al naar een baptistengemeente. Ik heb op mijn 7e de keuze gemaakt om mijn hart te geven aan de Heere. 7 jaar later op mijn 14e heb ik mij laten dopen als een daad van gehoorzaamheid. Je kunt stellen dat ik op een jonge leeftijd al met God in aanraking kwam en belangrijke keuzes heb gemaakt voor Hem. Het is niet altijd makkelijk geweest in privé omstandigheden, thuissituatie en ik bega ook zondes wat wij gelukkig tegenover God kunnen belijden en waar wij dan vergeving voor ontvangen. Natuurlijk is er wel eens een moment waar ik het wat minder heb gevoeld maar in mijn verstand heb ik altijd onthouden dat Jezus Christus ook voor mijn zondes is gestorven. Wat ik ook heb gedaan zijn genade is mij genoeg, als ik het maar belijd tegenover Hem. De Bijbeltekst die ik op mijn armband heb staan is: Romeinen 12:2 ”En word niet aan deze wereld gelijkvormig, maar word veranderd door de vernieuwing van uw gezindheid  om te kunnen onderscheiden wat de goede, welbehaaglijke en volmaakte wil van God is”. Dat is een voortdurend proces om niet gelijkvormig te worden aan deze wereld maar ik ben wel in de wereld. Hoe moet een christen daar mee om gaan? Wat is God Zijn wil? Daar wordt vaak verschillend over gedacht, hoe moet ik kunnen onderscheiden als christen? Daar ga ik het ongetwijfeld over hebben in de blogs.

God Bless,

Bjorn

 

 

 

Zijn er nog vragen, opmerkingen of ideeën?

Neem dan contact op via  bjorn@christensite.nl

 

 

 

 

Geef de blog een rating! (5 / 1)

Bjorn Lohof

Mijn naam is Bjorn Lohof, 18 jaar oud (geboren op 30 sep 1999). Ik woon in Oost-Groningen. Misschien denk je dat ik wat aan de jonge kant ben om blogs te gaan schrijven. Dat kan ik begrijpen, ik ben heel leergierig om steeds meer van Gods zijn wil te leren. Ik lees veel Bijbel en christelijk gerelateerde boeken. Denk aan biografieën, geloofsverdieping, Bijbelstudies en romans. Dat maakt lezen ook direct een van mij hobby’s, verder zijn muziek luisteren, God Zijn schepsels en natuur bekijken en films/series kijken mijn hobby’s. Voor mijn studie doe ik de mbo 4 opleiding: Manager Transport & Logistiek in Groningen waar ik mij momenteel in het tweede leerjaar bevind van de 4. De reden dat ik wil beginnen met bloggen is dat ik mijn mijn denken/gebeurtenissen met mensen wil delen. Zodat mensen zich vermaken, er iets van leren of dat ze er iets aan hebben. Ik ben van plan om kleine overdenkingen, Bijbelstudies en gebeurtenissen te bloggen. Wat er in mijn hoofd rond speelt verwerk ik vaak op papier, vanaf nu wil ik dat graag via een blog gaan doen.

2
Reageer op dit artikel

avatar
2 Comment threads
0 Thread replies
1 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
2 Comment authors
NellyBart Schutte Recent comment authors
  Subscribe  
nieuwste oudste meest gestemd
Abonneren op
Bart Schutte
Beheerder
Geef de blog een rating! :
     

Welkom Bjorn! Fijn je erbij te hebben!

Nelly van der Bas
Lid

Van harte welkom Bjorn!

Sluit Menu

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten